Nem depizhetek. Most. - Kettőről négyre tíz perc alatt

A neveket megváltoztatva íme egy villámgyors messenger-coaching:

A főszereplő: Judit. Judit 13 éves, hetedikes. Dúl a szerelem, dúl a kamaszkor, dúl a lázadás. Összetört szívek, nagy drámák korszaka. Épp az egyiknek kellős közepén vagyunk. Juditot régóta ismerem, szüleit is. Ezért fért bele ez így, messengeren keresztül.

Mert minden esetben kell a szülő beleegyezése, sőt akár a jelenléte, hogy a gyerekek kapcsolatba lépjenek velem. Lássuk (a beszélgetést úgy, ahogy lezajlott, ekezetek nélkül idézem):

Balra: Judit       Jobbra: én.


J: Most megyek mert nincs túl jó hangulatom.

R: Ajaj. Mikor van?

Inkább hagyjuk nem depizhetek. Most.

Okes. Szinezz!

Próbáltam nem tudok arra koncentrálni.

Pf. Szerelem?

Igen

Olyan cuki vagy. Ha tetszik ha nem

Kösz bár ő is igy gondolná

Neked kell udvarolni?

:)

Beadta, hogy tetszem neki mikor Katival járt most meg áttapos rajtam.

Járt = ?

Igen "együtt" volt Katival aztán szakított vele mert én tetszem neki most meg azt mondja, hogy nem is tetszem neki.

És ez miért baj?

Mert nekem viszont nagyon is tetszik.

Mit szeretnél?

"Járni" vele.

Kinek van ez ellenére?

Neki mert nem tetszem neki a mostani állítása szerint.

Tegyük fel, hogy most lefekszel es alszol. Ejjel anelkul hogy eszrevenned csoda tortenik es minden megoldodik. Holnap mibol veszed eszre hogy csoda tortent?

Nem tudom

Gondolj bele

Ír nekem talán. Nem tudom

Anyukad mibol veszi eszre holnap rajtad hogy csoda tortent?

Boldog vagyok

Hm. Ertem!

Ha a csoda utani reggel 10 pont a 10-bol akkor most hanyason allsz?

2

Miert nem 1?

Mert van bennem egy pici boldogság.

Mi kene hogy 3-askent aludj el?

Nem tudom

Mi kene, hogy holnap 3-as legyen?

Talán hogy beszéljen velem hogy akkor most konkrétan mi van.

Nem tudod hogy konkrétan mi van?

Igen

Nem tudom

Ha tudnad biztosan, hogy nem "kellesz" neki, akkor hanyason allnal?

1

Akkor inkabb az a baj hogy nem szeret mint az hogy nem tudod?

Igen

A kerdes hogy a jelenlegi 2-es feeling vagy az 1-es a kezelhetobb.

2

Akkor igazabol attol felsz hogy ha tisztazzatok akkor kiderul hogy nem kellesz, de ha nem tisztazzatok akkor nem jo?

Nagyjából igen

Mi lesz a legrosszabb ha kiderul hogy nem kellesz?

Szét sírom az arcom

:)

Hogyan fogod kezelni hogy szetsirod?

Hát... fogalmam sincs.

Tudod nehez dolog ez, mert a fiuk nem annyira erettek mint a lanyok. Neki ez talán nem is fontos.

Hát igen

Ha a legrosszabb van akkor mi segitene atveszelni?

A zene hallgatás közben a rajzolás.

Szerintem fontos hogy legyen tervunk.

Mert igazabol mindig a sajat reakcionktol felunk. Tervezd el hogyan fogsz reagalni. Legyen nalad papir es ceruza es ha baj van fogd szinezz. Hallgass zenet rogton! Keszulj fel. Aztan allj oda kemenyen es konkretan kerdezz ra.

Rendben

Hogy erzed magad most?

Köszi mindent most megyek aludni

Hát 4-esen azt hiszem

Pihend ki magad!

Rendben szia

Nos, elsőre így jó lesz - még nincs vége, de aludni már fog tudni Judit - aztán meglátjuk, mi történik!

Update! Itt a folytatás, vagyis a sztori eredménye, és egy pici tudatosítás:

Helyzet három szóban?

Minden oké.

Megbeszéltük.

Hoppa! Elmondod hogyan s mi lett?

Igen

Szóval nem tetszem neki.

Rákérdeztél, elmondta. Hanyason állsz?

Igen

3-4 mert azt is mondta hogy viszont én vagyok a legjobb lány barátja.

Akkor minden tiszta?

Igen

Mit kellett hozza tenned?

Rákérdezni hogy akkor most mi van (tetszem vagy nem)?

Vagy hogy érted hogy mit kellett hozzá tegyek?

Így értettem. Szuper vagy! Nyertél egy jó hétvégét!

:) :)

C'est fin: szuperség! Oké, még lehet folytatni, de az eredmény itt most egy cseppnyi megnyugvás, pozitív töltet!

vamos-robi-villamcoaching-e1492411278826.jpg

Vámos Robi