Csak két dolgot kérek

Nem kell görcsölnöd. Nekem így jó lesz.

Nem kell előre tervezned. Nekem úgy tökéletes, ahogy van. Csak két dolgot tegyél meg.

Nem kell, hogy mindent előre tudj. Nekem jó, ha csak úgy jön.

Nem kell, hogy minden úgy legyen, ahogy megbeszéltük.

Nem is kell, hogy megbeszéljük. Csak két dolgot ígérj meg.

Nem kell, hogy az legyen, amit szeretnék.

Nem kell az sem, hogy tudd, hogy mit szeretnék.

Nem kell, hogy zavarjon, hogy nem tudod, hogy mit szeretnék. Csak kettőt tarts be légyszi.

Nem kell, hogy valami nagy durranás legyen. Nekem a kicsi is nagy, ha betartod azt a kettőt.

Nem kell, hogy felejthetetlen legyen. Nekem az a két dolog teszi majd felejthetetlenné a – bármit.

Ne agyalj annyit. Sodródhatunk is, ami jön, jó lesz. Csak úgy lenni.

Nem kell a térkép, induljunk el, és lesz valahogy. Csak úgy menni.

Nem kell a hólapát nyáron, mert hátha hull… Csak legyünk.

Nem kell nekem olyannak lenned, hogy én szeresselek. Ha szeretlek, az nem ezért van. Csak két dolgot kérek.

Kettő olyasmit, ami ritka kincs. Alig kapom meg valakitől. Pedig jár. Nem terveznivaló. Ez vagy jön tőled vagy nem. Nem tudod megtanulni.

Csak ráérezni tudsz, milyen, amikor működik.

Nem kell ezen sem pörögnöd. Aggódni és görcsölni, hogy jól csinálod-e.

Csak kettőt ígérj meg.

Hogy megértesz és hogy figyelsz rám. Úgy figyelsz, hogy körülöttünk minden sötét, csak az a csatorna világít, amin át figyelsz. Annyira figyelsz rám, amennyire senki más. Ha eléggé figyelsz rám, akkor meg fogsz érteni. Ha pedig eléggé értesz, akkor mindig figyelni fogsz rám.

Köszönöm. Már nem is kérek semmi mást.

Megadtad azt a két dolgot.

Nem kell görcsölnöd.

Már szeretlek.

lany-medvevel.jpg